Fizetési feltételek

Bankkártyás online fizetési rendszer feltételei:

Általános jellemzők:

A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
A Szerződés akkor jön létre, ha a fenti pont értelmében a Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi, egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.

A Vendég a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés visszaigazolás nyugtázásakor teljesíti.
Foglalás akkor jön létre, amikor a Vendég a foglalást végső formájában jóváhagyja és a 30% foglalót kifizette (A foglalás átruházható, vagy a 14 nappal az érkezés dátuma előtt ingyenesen lemondható.). Szolgáltató biztosítja, hogy Vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vendég fizetési szándékát internetes felületen megerősíti.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD, MAESTRO és SZÉP kártya

Bankkártyás Online fizetési rendszer

A bankkártyával való fizetés a OTP Bank Nyrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az OTP SimplePay ügyfélszolgálatát.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő vendég nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A vásárló Vendég hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vendég kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vendég hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja, és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése

Általános Szerződési Feltételeinkben valamint A Foglalási és Lemondási Feltételeinkben foglaltak értelmében Vendég foglalását a teljes szállásköltség 30%-ának előre történő megfizetésével tudja érvényesíteni, mely összeg lemondás esetén nem visszatérítendő.
Amennyiben a Vendég a 30% összegét meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban, e-mailben: bodzavendeghaz@gmail.com a Szolgáltató felé kell jeleznie. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát.

A Szolgáltató válaszlevelében értesíti Vendéget, hogy amennyiben a fizetett összeg meghaladja a foglalás során rögzített előre megfizetendő 30% összegét, a Szolgáltató a megfizetett összeggel csökkenti a szállásra érkezéskor a fizetendő szállásdíj végösszegét.

Amennyiben azonban a Vendég lemondja a foglalást, Szolgáltató csak az előírt 30%-ot meghaladó összeget (azaz a túlfizetés összegét) tudja visszatéríteni Vendég részére. Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását és a túlfizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja. A vizsgálat eredményéről a Vendéget (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD, MAESTRO és SZÉP kártya